reklama

Online internetový kolotoč

Zaujalo vás v poslednej dobe niečo natoľko, že ste tomu chceli venovať všetok svoj voľný čas? Že ste boli ochotní aj zaplatiť, len aby ste sa dostali ku kompletným informaciám, ktoré môžu aj vám zmeniť život k lepšiemu? Mne sa to stalo prednedávnom a s odstupom času sa na to pozerám takto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Choroba a počasie urobili v uplynulých dvoch týždňoch svoje aj so mnou. Najskôr viróza nabúrala všetky moje pracovné plány a aby toho nebolo málo, este aj počasie drzo skúša moju trpezlivosť. Ani si neviete predstaviť, ako mi už chýba ten pracovný kolotoč. Veď kto by sa netešil z toho, že môže cestovať po celom Slovensku a keď je to cestovanie spojené so stretávaním sa so zaujímavými ľudmi, potom sa nikto nemôže čudovať, keď ma po dvoch týždňoch sladkého ničnerobenia žerú už všetky mrle sveta. Pritom však vôbec netvrdím, že som sa doma nudila. Skôr naopak. Podarilo sa mi ochorieť v čase, kedy sa na mojich obľúbených webových stránkach spustil úplne iný kolotoč. Taký online internetový. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno to poznáte a tiež ste fanúšikmi toho, keď vám niekto kto sa venuje niečomu čo zaujíma aj vás, prezradí svoje praktiky a podelí sa s vami o návod, ktorý univerzálne funguje. A tiež uvítate to, že nikam nemusíte chodiť, lebo všetko prebieha v pohodlí domova cez internet a to buď formou sledovania videí, webinárov či čítaním ebookov s danou problematikou. Ak vás obsah na niektorej stránke zaujme, máte chuť dozvedieť sa viac a môžete tak urobiť zase úplne jednoducho a pohodlne. Kúpite si cez internet vstupenku na seminár, či zapojíte sa do niektorého online internetového projektu, v ktorom sa dozviete všetko to ostatné, čo potrebujete vedieť, aby ste to mohli začať používať. Ja osobne už dlhšiu dobu sledujem trinásť webových stránok, ktoré sa venujú osobnému rozvoju, rastu, transformácii, finančnej gramotnosti, predajným technikám, hotelierstvu a turizmu. Na týchto stránkach rada trávim čas, pretože to čo sa nich dozviem, dopĺňa mozaiku mojej osobnosti a občas ma napadnú aj dobré nápady, ktoré dokážem hneď realizovať. No a keď sa na deviatich z nich začali objavovať rovnaké upútavky na jeden internetový projekt, už mi to nedalo a urobila som klik. Prekliklo ma to na stránku človeka, ktorého síce osobne nepoznám, ale pôsobil pred pár rokmi v spoločnosti, v ktorej som sa nejaký čas ocitla aj ja a sledovala som aj jeho facebookovú stránku. Bola som veľmi pozitívne prekvapená úrovňou videí, ktorými dokázal spracovať aj takú oblasť, ktorú už mnohí na základe svojich negatívnych skúseností zatratili. A tá propagácia na partnerských stránkach k tomu tiež výrazne napomohla. Za tie dva týždne som nerobila nič iné, iba čítala automaticky vygenerované e-maily, ktoré mi chodili zo všetkých týchto stránok, sledovala Facebook a hlavnú stránku projektu, na ktorej bežali videá a tiež som sa zúčastnila troch online webinárov s hosťami, ktorí svojimi príbehmi motivovali učastníkov k akcii. Bolo to všetko také dokonalé, že keby som neprešla aj viacerými inými tréningami rozvoja osobnosti, podľahnem tomu čaru a začnem na sebe pracovať na diaľku. Skvelý nápad, ale potom čo ďalej? Ako budem zarábať peniaze ja? Tiež budem vzdelávať niekoho cez internet v niečom v čom som dobrá? Tiež budem mať svoju webovú stránku a budem využívať všetky výdobytky techniky? Nezačína byť už aj tohto na internete veľa? Nedá sa podstata toho všetkého naučiť priamo v teréne, spolu už so zarábaním peňazí a zadarmo? A keď už mám zaplatiť, tak prečo nie sám sebe? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetko je vec názoru, vec pohľadu. Vedela som, že všetci tí ktorých stránky sledujem sú nejako zosieťovaní, ale ako to ma nikdy nezaujímalo. Na základe toho čo som za ten čas prečítala či videla, som začala uvažovať nad tým, či ten čo ponúka na internete nejaký vzdelávací program, len distribuuje svoje produkty a služby, alebo aj sprostredkováva distribúciu produktov a služieb partnerov, ktorí sú zapojení buď priamo v jeho programe, alebo sú len zosieťovaní a spoločne sa podieľajú na propagácii tohto projektu cez svoje webové stránky. Tiež viem, že dnes už nie je vôbec problém zistiť, cez ktorého z partnerov sa v projekte ocitol ten ktorý klient a ani odsledovať to, ktoré produkty či služby si zakúpil. Takže keď som sa na to takto z rýchlika pozrela, pripadalo mi to iba ako „maskovanie“ strašiaka súčasnej doby – multi level marketingu ( MLM ). Inovatívne internetové techniky predaja oslovujú v súčasnosti hlavne mladých ľudi, ktorí trávia na internete veľa času, no určite sú nádejou aj pre tých starších, ktorí to skúšali aj v minulosti, ale našli si dôvody kvôli ktorým neuspeli. 
Nech už je to vzdelávanie akékoľvek profesionálne nezabúdajme, že o tom či budeme úspešní za nás aj tak rozhodnú emócie. :) 

Valéria Valašteková

Valéria Valašteková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z tých, ktorá keď neskúsi, nesúdi, keď jej zveríš tajomstvo, neprezradí ho a keď budeš potrebovať poradiť , poradí na základe vlastných vedomostí, skúseností a zručností. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu